Dostawa PREMIUM – z wniesieniem do wybranego pomieszczenia
Dostawa po wcześniejszym umówieniu, do domu, z wniesieniem do wybranego pomieszczenia Dostawa z wniesieniem1 Przygotowanie do dostawy Przed złożeniem zamówienia, upewnij się, że produkty mogą zostać dostarczone bez problemu : dokładnie zmierz wymiary swoich drzwi, schodów i windy. Podaj numer telefonu, pod którym jesteś dostępny w ciągu dnia, aby umówić termin dostawy. Podczas rozmowy z naszym dostawcą, zgłoś wszystkie problemy z dostępem i przejściem, które może napotkać. Nasz dostawca skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dostawy. Dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku od 7 do 17. Dostawa jest również możliwa wieczorem do godziny 23 i w sobotę dla niektórych województw. Na dzień przed dostawą zostanie do Ciebie wysłana wiadomość SMS z informacją o przedziale czasowym dostawy wynoszącym 2 godziny. W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS z linkiem umożliwiającym śledzenie w czasie rzeczywistym Twojego dostawcy w internecie. 2 DostawaDostawa pod wskazany adres, do wskazanego przez Ciebie pomieszczenia. Sprawdź czy produkt jest zgodny z Twoim zamówieniem i w dobrym stanie. Może wydawać się to oczywiste, ale jest bardzo ważne : bądź obecny w umówionym dniu i o umówionej godzinie, aby odebrać swoje zamówienie ! W przypadku ewentualnej niedostępności w umówionym z dostawcą terminie, zadzwoń do niego co najmniej 72 godziny przed wyznaczonym terminem aby go przesunąć. Każda nowa dostawa zostanie zafakturowana przez TOPSofa.pl, jeżeli jest związana z nieuzasadnioną nieobecnością ze strony klienta. Musisz zanotować wszystkie zastrzeżenia na dokumencie dostawy. Dowiedz się więcej o dokumencie dostawy3 Opakowania W przypadku zwrotu produktu (z wyłączniem sof) prosimy o zwrot w orygianlnym opakowaniu. Upewnij się także, że dobrze je przechowujesz ! |
Odbiór produktów odbywa się przy samochodzie dostawczym, prosimy o przygotowanie wszystkiego co niezbędne abyś mógł przetransportować produkt do wybranego przez siebie pomieszczenia.
Przed złożeniem zamówienia, sprawdź czy możesz bezproblemowo przetransportować produkt i zmierz wymiary drzwi, schodów i windy.
Przy składaniu zamówienia, podaj wszystkie informacje niezbędne do prawidłowej dostawy: adres, kod wejściowy, kod do domofonu...
Podaj numer telefonu, pod którym jesteś dostępny w ciągu dnia.
Dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku od 7 do 17 i w soboty od 9 do 13 dla poszczególnych województw i produktów.
Dostawca skontaktuje się z Tobą, aby umówić termin dostawy. W niektórych przypadkach, dostawca może spróbować dostarczyć zamówienie bez wcześniej umówionego spotkania. W przypadku nieobecności zostawi on powiadomienie wraz ze swoimi danymi kontaktowymi. Wystarczy skontaktować się z nim, aby zaplanować termin następnej dostawy.
2 DostawaOdbiór produktów odbywa się przy samochodzie dostawczym. W zależności od dostępności i dostępnego miejsca parkingowego, nasz kierowca dołoży wszelkich starań, aby zaparkować samochód dostawczy jak najbliżej Ciebie.
Może wydawać się to oczywiste, ale jest bardzo ważne : bądź obecny w umówionym dniu i o umówionej godzinie, aby odebrać swoje zamówienie !
W przypadku ewentualnej niedostępności w umówionym z dostawcą terminie, zadzwoń do niego co najmniej 72 godziny przed wyznaczonym terminem aby go przesunąć.
Każda nowa dostawa zostanie zafakturowana przez topsofa.pl, jeżeli jest związana z nieuzasadnioną nieobecnością ze strony klienta.
Dowiedz się więcej o dokumencie dostawyW przypadku zwrotu produktu (z wyłączniem sof) prosimy o zwrot w orygianlnym opakowaniu.
Upewnij się także, że dobrze je przechowujesz !
4 Twoje usługi i korzyści dostawy